Je wil aandacht. Gezien worden, gehoord of ervaren. Opvallen is dan een voorwaarde. Goed getimed en positief. Dat gaat niet vanzelf. Daarvoor zijn een consistente strategie, creatieve concepten en een strakke regie nodig.
Tigges zet organisaties in het spotlicht. Of in het kaarslicht als dat beter past. Want met ruim 40 jaar ervaring weten wij hoe je moet roepen of schreeuwen – maar ook wanneer fluisteren beter werkt.
We werken graag samen met opdrachtgevers in het onderwijs, het mkb, (semi-)overheid en andere organisaties die hun merk, organisatie en doelgroepen in beweging willen zetten.
Altijd gericht op resultaat. En altijd aanstekelijk.
TIGGES SHOWREEL
Geen tijd om de hele website af te struinen? Bekijk dan onze showreel. Dan heb je toch een beetje een indruk van wat we zoal doen. (Tip: zet ’m op full screen, wordt het nog mooier)

Ontdek het bij Curio
ROC West-Brabant heet sinds september 2019 Curio. Curio staat voor nieuwsgierigheid. Nieuwsgierigheid is de basis voor groei. Vragen stellen, ontdekken, het naadje van de kous willen weten. Antwoorden vinden op vragen van nu en morgen. Zo bereid Curio je voor op de toekomst. Een toekomst waarin de studenten van Curio hard nodig zijn.

Op weg naar circulaire bouw
De vraag naar grondstoffen neemt wereldwijd sterk toe. De overheid heeft daarom als doel om de Nederlandse economie in 2050 100% circulair te maken. Een belangrijk aandeel in deze economie heeft de bouwsector. Platform CB’23 wil bouw-breed partijen met circulaire ambities met elkaar verbinden.
Een papieren cadeautje om mee naar huis te nemen
Profielen is het onafhankelijke nieuwsmedium van Hogeschool Rotterdam, online en in print. Het magazine richt zich vooral op studenten, maar de studentenpopulatie in Rotterdam is bijzonder heterogeen. Van ICT tot Kunst en van thuiswonend tot (net) op kamers en van voltijd tot deeltijdstudent met een baan. Het nieuwe magazine moet hen natuurlijk allemaal iets interessants te bieden hebben, maar de ambitie van de redactie reikt verder: ‘We willen er papieren cadeautje van maken dat mensen echt willen hebben en mee naar huis genomen wordt.’

De stip op de horizon
CSG Calvijn stond voor een grote transformatie. Van een scholengemeenschap met acht vestigingen naar een groep van acht nauw samenwerkende scholen met ieder een eigen positionering. Bij de nieuwe huisstijl brachten we de oude kernwaarden in de tegenwoordige tijd en werd ‘een Calvijn School’ een garantie voor hoogwaardig en eigentijds onderwijs met vertrouwde waarden.

Het pad naar jouw toekomst, het Futura College
Bekijk deze case
European Partnership for Responsible Minerals
Bekijk deze case
School met een Smile
Bekijk deze case
De kracht van samenwerking
De Lotto was een van de eerste nieuwe klanten die we mochten verwelkomen na onze verhuizing naar Rijswijk in 2007. Letterlijk bij elkaar ‘om de hoek’ wandelden we graag en geregeld over en weer naar binnen. Terug in Voorburg is die bijzondere band gebleven. Door de langdurige samenwerking kennen we alle merken door en door en hebben we vaak aan een half woord genoeg. Als je vrijwel dagelijks contact hebt, levert dat niet alleen kwaliteit maar ook flinke tijdwinst op.
Een school vol mogelijkheden
RSG ’t Rijks is een begrip in Bergen op Zoom. Het is een van de oudste scholen in de regio. Een school waar generatie op generatie naar toe gaat en soms ook blijft. Want als je eenmaal op ’t Rijks zit wil je er eigenlijk niet meer weg. Ondanks de schaalgrootte (zo’n 2500 leerlingen) voel je je er snel op je gemak én gezien.

Ground control to Major Tom
‘De Gouden Gids voor iedereen die iets met Space te maken heeft’, was de positionering die het TU Delft Space Institute op het netvlies had. Eerste en belangrijkste middel voor deze virtuele netwerkorganisatie was een (relatief, zoals vrijwel alles in de ruimtevaart) eenvoudige website waar alle lijnen in het veld samenkomen. Opvallend onderdeel van de briefing was de wens voor een ‘cool-effect’. Dat is gelukt. Oordeel zelf maar.