Ontdek het bij Curio
OPDRACHTGEVER: Curio
OPDRACHT: Wervings- en brandingcampagne
Curio. Een nieuwe naam voor een gevestigde maar ook vernieuwende organisatie ROC West-Brabant. Met 400 mbo opleidingen, acht vmbo’s en gemiddeld 22.000 studenten is Curio een van de grootste opleidingsorganisaties in West-Brabant. Om dat zo te houden zijn wij gevraagd om de regio middels een pakkende brandingcampagne bekend te maken met deze nieuwe naam. En daarnaast de wervingscampagnes voor de mbo opleidingen en vmbo’s vorm en inhoud te geven.
“Nieuwsgierigheid is de basis van groei”Meer weten over dit project?
Pieter Pijlman vertelt je er graag meer over.“Nieuwsgierigheid is de basis van groei”
Curio staat voor nieuwsgierigheid. De basis voor leren. De basis voor groei. Nieuwsgierigheid is vragen stellen, ontdekken, het naadje van de kous willen weten. Antwoorden vinden op vragen van nu en morgen. Zo bereid Curio je voor op de toekomst. In de eerste fase van de branding campagne hebben we vragen en beelden bedacht die –met een knipoog– hedendaagse thema’s aanstippen. Gezonde voeding, klimaat, digitalisering.
[Fotografie: Rafaël Philippen. Modellen zijn studenten van Curio]