OPDRACHTGEVER: Curio OPDRACHT: Ontwikkeling huisstijl en promotiemateriaal
Prinsentuin Oudenbosch is een warme, kleinschalige vmbo en mavo+ school. Een school waar ze mét je praten en niet tegen je. Ter promotie van de open dagen hebben we de huisstijl een frisse, nieuwe look & feel gegeven. Die huisstijl zie je nu overal terug. Van de website tot drukwerk. Zo onstaat er een duidelijke en heldere visuele communicatie die onmiskenbaar van Prinsentuin Oudenbosch is.
“Een school voor iedereen”
Meer weten over dit project? Pieter Pijlman vertelt je er graag meer over.
“Een school voor iedereen”
OPVALLEND DRUKWERK
Om de open dagen onder de aandacht te krijgen ontwierpen we een informatieve drieluik folder en opvallende roll-up banners in drie variaties. Kijk, dat valt nou op!
INTERACTIEVE VISITEKAARTJES
Door het gebruik van een QR-code op de visitekaartjes is de website makkelijk en snel bereikbaar.